gongong Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Hej har lite problem med tangent bordet för att på viss sidor skriver den siffror istället för bokstäver och jag vet inte hur jag ska få bort det. Jag har kollat lite på andra sidor sär många skriver att man ska hålla in num lock och fn men det fungerar inte så snälla hjälp. Tack på förhand :) förlåt att jag stavade lite slarvigt men hade lite brottom att skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Vilka tangenter blir vilken siffra? Om du har en laptop så stäng av numlock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Vilka tangenter blir vilken siffra? Om du har en laptop så stäng av numlock. Precis, vissa laptops har sin numpad på det vanliga skrivbordet och aktiveras med numlock. Vad har du för keyboard-layout i Windows (eller det operativsystem du använder?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Har du Windows XP? (Det hände jämt mig när jag hade XP). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.