Champagne Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Jo, fick guld på båda X-GAMES eventsen... Men jag fick inte X-GAMES achievementen. Nä.. Istället får jag 5 andra achievements. 1. Skate Celebrity 2. Contest Pro 3. Uninsurable 4. Urban legend 5. Keys to the city Alla dom men ingen X-Games gold achievement o_O 1. Jag var offline när jag fick Skate Celebrity 2. Den var väl ok 3. Har inte "Bryt alla ben 10 gånger" Milestone. 4. Har inte alla spots "Tror jag" 5. Det är fortfarande 1 ställe som är låst. Nu... Någon som har fått samma problem för detta är sjukt irriterande att man måste börja om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Blev en ganska stor bugg för mig när jag spelade Skate. Jag hade inte live under tiden, men jag fick typ win 3 ranked matches achievement, 2 achievements på 100G som det krävs live för osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Blev en ganska stor bugg för mig när jag spelade Skate. Jag hade inte live under tiden, men jag fick typ win 3 ranked matches achievement, 2 achievements på 100G som det krävs live för osv. aa. Jag tror det blir glitchat om man först klarar 1 x-games event. Sen klara spelet. Och sen avslutar man den sista x-games. Det gjorde jag iallafall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.