Gäst Noodles Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Sony har sagt att PS3 kommer att få 3D-spel till sommaren (2010). Diskutera vad ni tror om detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Egentligen är spelen i 3-D redan, inte 2-D iaf.... -.- Kan du inte länka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Tror att det kommer tillföra ungefär lika mycket som det tillför filmer. Alltså ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Har ingen 120hz tv och kommer troligen inte ha råd med en på väldigt länge så det är inget jag kommer få ta del av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Egentligen är spelen i 3-D redan, inte 2-D iaf.... -.- Kan du inte länka? http://www.playstationuniversity.com/Orkar inte leta upp, men det är där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Har ingen 120hz tv och kommer troligen inte ha råd med en på väldigt länge så det är inget jag kommer få ta del av.Nu blev jag intresserad. Var har du hört att man måste ha 120hz? Och vad för slags 3D pratar vi om? Blå/Röda glasögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 (redigerat) För att tvn ska kunna visa 3d så krävs det att den har en refresh rate på 120hz. Antar att glasögonen kommer se ut typ som Nvidias 3D Vision Glasses. http://ii.alatest.com/product/600x400/9/e/NVIDIA-3D-Vision-Glasses-0.jpg Redigerat 22 April 2010 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Ok, har ingen koll på sånt. Jag har provat de klassiska röd-blåa 3D-glasögonen flera gånger men det är inte så imponerande längre. Irriterar mest ögonen så jag kör helst utan. Har aldrig provat denna nya tekniken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 De gör det bara för att folk ska köpa deras nya 3D TV-apparater, otroligt onödigt. Ingen är dum nog att köpa en ny TV för 20k bara för att kunna spela 3D spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 22 April 2010 Rapport Dela Skrivet 22 April 2010 Ännu en svindyr applikation som inte tillför något nytt och användbart till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Skate 2 har 3D effekter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 En hel del spel har de fixat 3D till, t.ex. Killzone 2 läste jag kommer ha 3D, Burnout Paradise har väl 3D också. Själv så behöver jag inte 3D.. men man ska aldrig säga aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.