ImbazFuhrer Skrivet 23 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Men du bryr dig tillräckligt mycket för att komma med nedlåtande kommentarer? Shame on you Chordzxsxcóâãëôõöíí Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Men du bryr dig tillräckligt mycket för att komma med nedlåtande kommentarer? Shame on you Chordzxsxcóâãëôõöíí Chfordbabdabdazbazfabza är bara ledsen på att du gjorde en så awesome grupp före honom. Nu är han avundsjuk och ska komma med nedlåtande kommentarer som tröst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Det låter korrekt BillyFin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Det låter korrekt BillyFin. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Men du bryr dig tillräckligt mycket för att komma med nedlåtande kommentarer? Shame on you Chordzxsxcóâãëôõöíí Chfordbabdabdazbazfabza är bara ledsen på att du gjorde en så awesome grupp före honom. Nu är han avundsjuk och ska komma med nedlåtande kommentarer som tröst. Lite mer så når du g-punkten med tungan.. Jag spenderar mina fm's på bättre saker, saker som faktiskt gör någon nytta. Och jag är verkligen inte avundsjuk på någon av er, oh nej, verkligen inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Men du bryr dig tillräckligt mycket för att komma med nedlåtande kommentarer? Shame on you Chordzxsxcóâãëôõöíí Chfordbabdabdazbazfabza är bara ledsen på att du gjorde en så awesome grupp före honom. Nu är han avundsjuk och ska komma med nedlåtande kommentarer som tröst. Det är du som är ledsen över att Chordazba är mer awesome än dig. ontopic: Hoppas att man förlänger den här nu så den inte åker bort igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Men om du tycker att han är mer awesomigare än den mest awesome awesomaren i hela awesome galaxen varför är du med i min awesome grupp då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) Palla att ni ska hålla på om ingenting... -__- Tråden lär ju bara bli låst då. Bättre vore om ni tog det i gruppen, inte på den här delen av forumet. Redigerat 25 April 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Men om du tycker att han är mer awesomigare än den mest awesome awesomaren i hela awesome galaxen varför är du med i min awesome grupp då?Din grupp är inte närtill awesome, den är bara idiotiskt och fylld med spam.Ta det i mIRC eller msn, där folk slipper se 'KÖDD' eller 'ASD HIHI JA ER p12' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Rage. B) MORONZ, inga fler som vill joina? Vem bryr sig förresten, jag har redan 44 medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) Rage. B) MORONZ, inga fler som vill joina? Vem bryr sig förresten, jag har redan 44 medlemmar. 44/1500 OnT: @ CHORDAZBA: skapa en bättre grupp du då om du tycker den här är så himla dålig... Redigerat 25 April 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Det är typ bara 55 medlemmar som är aktiva i huvudtaget... B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.