Chagi Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Men om du tycker att han är mer awesomigare än den mest awesome awesomaren i hela awesome galaxen varför är du med i min awesome grupp då?Att han är awesome utesluter inte att det kan vara värt mödan som man går igenom när man trycker på "ansök" för att bli med i din grupp. Dock så är det inte värt mödan som man går igenom när man trycker på "ansök" för att bli med i din grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Rage. B) MORONZ, inga fler som vill joina? Vem bryr sig förresten, jag har redan 44 medlemmar. 44/1500 OnT: @ CHORDAZBA: skapa en bättre grupp du då om du tycker den här är så himla dålig... Som sagt, jag slösar inte fm på att skapa grupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OFuska Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Kombinera HG med IMBA, vad får du då? En ny skitgrupp förstås. Jag antar att inte "snobbar" för vara med den här gången också, men får Snobben det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Kombinera HG med IMBA, vad får du då? En ny skitgrupp förstås. Jag antar att inte "snobbar" för vara med den här gången också, men får Snobben det?Hur noob är du får jag fråga? :huh: Klart fan att du måste vara med i Mensa för att kunna joina hans grupp... :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Kombinera HG med IMBA, vad får du då? En ny skitgrupp förstås. Jag antar att inte "snobbar" för vara med den här gången också, men får Snobben det? Vänta lite nu... Vem fan är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 ^han är Ofuska och han är en p12a Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 And i'm pedobear, and i have free candy for that stupid motherfucker: OFuska! Ta inte illa upp, men jag verkar ju vara en sådan dum idiot i ditt inlägg så jag kan väl inte rå för det. Kombinera HG med IMBA, vad får du då? En ny skitgrupp förstås. Jag antar att inte "snobbar" för vara med den här gången också, men får Snobben det?Hnn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.