Garone Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Hur ska han kunna ladda ner ett AV om han dragit ur sladden? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 ett tips är att ladda ner och sen dra ut sladden ;) :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 ett tips är att ladda ner och sen dra ut sladden ;) :lol:Exakt vad jag tänkte ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Du måste avinstallera norton. Men gör det. Norton är skit och hjälper inte dig. 1. Ladda ner NOD32 och Spybot Search & Destroy. 2. Dra ut internetsladden och stäng av routern. 3. Sök igenom. 4. DONE :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Själv skulle jag föredra att helt enkelt checka processlistan och se vad som orsakar det. Sedan googla upp det och med största sannolikhet har någon annan drabbats av samma problem och då är chansen stor att du får reda på var den/de skadliga filerna finns så att du bara kan ta bort dem manuellt. Så brukar jag gå till vida när jag drabbats av diverse suspekta program när jag p.g.a lathet inte orkar använda ett virusprogram. :P Och som andra sagt så är det bara att skita i Norton och avinstallera det. Kan inte finnas något värre AVprogram. Brorsan körde Norton förut men han bytte ganska snabbt då ett fejk-AV disablade Norton samt spärrade installering och avinstallering av program. :) Men som sagt var, google is your friend. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 de finns hackers som blockerar vissa sidor och ändrar i host filen så du inte kan ladda ner tex nod32, om han/hon/det har gjort det så ladda ner det på en annan dator och sök i felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Precis, ladda ner på en annan dator och ta över allt med ett usb minne eller så och så installerar du och scannar utan internet kabeln i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Starta datorn i felsäkert läge med nätverksanslutning Avinstallera ditt anti-virus Ladda hem ett anti-virus trial hos ESET. Kvittar vilket du väljer. Sök igenom datorn med ditt antivirus. Ladda hem Spybot: Search and Destroy Sök igenom datorn med Spybot: Search and Destroy. Ladda ner CCleaner Rensa datorn på skräp med CCleaner. Datorn bör vara ganska fri på skräp nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.