LOLOL Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Snälla, jag vill ha en varulv!! Jag vet hur man får och har fuskat mig till det, men den där vargskitstöveln vägrar nafsa på min sim!! Jag har försökt utan fusk, men det går åt skogen ändå!! Jag gör en familj men en plantsim, alien, vampyr, zombie, ond trollkarl, god häxa och varulv! Jag har slutfört alla förutom varulven, snälla jag måste ha varulven för att slutföra min familjeuppgift!! Evigt och väldigt tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 fel forum. prova www.google.se Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 April 2010 Rapport Dela Skrivet 23 April 2010 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Flyttar till rätt forum. Vadå för forum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Flyttar till rätt forum. Vadå för forum? The sims spelen kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 25 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Jaja, skit i forumet. Svara istället på min fråga, snälla Eller, det kanske ni gjorde, men svara så jag förstår tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 April 2010 Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Har du provat det här? Fuskrutan+boolProp testingCheatsEnabled true (skriv in i kvarteret annars funkar det ej) Håll in shift och tryck på ledarvargen som har LYSANDE ÖGON och allt. Tryck på Make selectable och då kan du styra vargen. Dra upp relationsmätarna på full på både hunden och simen. Nu ska det gå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Har du provat det här? Fuskrutan+boolProp testingCheatsEnabled true (skriv in i kvarteret annars funkar det ej) Håll in shift och tryck på ledarvargen som har LYSANDE ÖGON och allt. Tryck på Make selectable och då kan du styra vargen. Dra upp relationsmätarna på full på både hunden och simen. Nu ska det gå... Jag har gjort det, det är bara att jag gör "make NPC" och värger "wolf" istället men då funkade det inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Prova mitt förslag. det kan vara de lysande ögonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Prova mitt förslag. det kan vara de lysande ögonen. OK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 31 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2010 ta ner denna den funkade för nig då kan du bli vad som helst http://www.modthesims.info/download.php?t=283201 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 NPC - Non-Player Character, alltså ej styrbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg