Gäst Warfare Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Kör med min clan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 4 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2010 Kör med min clan. Jag med Jag ägde dom precis XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 kört lite COD4 och fick en söt nosc wallbang. Startade sedan MW2 och skulle testa min lycka i att nuka, kom till 23 (Har hardline till min UMP) då blev jag dödad av en snubbe med Akimbo MP5K. ASKUL MED AKIMBO yeyeyey... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 kört lite COD4 och fick en söt nosc wallbang. Startade sedan MW2 och skulle testa min lycka i att nuka, kom till 23 (Har hardline till min UMP) då blev jag dödad av en snubbe med Akimbo MP5K. ASKUL MED AKIMBO yeyeyey... påminer om när jag fick 23 killstreak fick 23-2-0 den matchen sur man blir på dom där assistern -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Fall på UMP, 39 Till det på Barrett... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Försöker fixa min fjärde nuke idag :) UMP45 ftw :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 5 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2010 Helvete, Skulle fått en najs GWK, men ist så blev det en hitmarker -.- Noscope wallbang hitmarker på Vacant. Fuck MW2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Försöker få "Sabotage"- emblemet har 8 matcher kvar att vinna btw: fick 1000 kills med ljuddämpat vapen precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 (redigerat) Försöker få snygga killcams med Jojjen21 ( Han heter Easton här ) Redigerat 6 Augusti 2010 av zDi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Försöker få snygga killcams med Jojjen21 ( Han heter Easton här ) Gick inge vidare :( Spelade lite hos min granne nyss, fick 37-5, bästa resultatet på länge :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 Rage'ar sönder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 6 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2010 försökt spela lite SND. Har inte gått pga av • Lagg • Fuskare • Noobtubers • G18 • Folk som har kafferep i spawnen när dom attackerar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg