Easton Skrivet 17 September 2010 Rapport Dela Skrivet 17 September 2010 Mötte nyss OpTic_iBulIved (stavning), en till äkta medlem :) Jag ägde honom för att jag va host ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Kör sniper lobbies som vanligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Väntar tills jag kan köra det på måndag :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 18 September 2010 Rapport Dela Skrivet 18 September 2010 Har du köpt det nu :o :) OnT: Försöker få kills m ak ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 September 2010 Rapport Dela Skrivet 23 September 2010 Håller på att komma in i en challengelobby av RPJ_UK :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 5 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2010 Råkade ta sönder skivan :( men tur att man köpte det på gamestop med game protection (stavning:s) så jag drar och tar ett nytt imorn =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 äger upp folk som vanligt . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2010 Redigerar lite COD-klipp. Ganska gamla klipp, men skaffade Sony Vegas för 4 dagar sen, och bara använt det 3 gånger. Tycker det där blev bra ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Fan va najs med ny fräsch skiva! sitter o kör med min stealth klass (Y) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Redigerar lite COD-klipp. Ganska gamla klipp, men skaffade Sony Vegas för 4 dagar sen, och bara använt det 3 gånger. Tycker det där blev bra ^^ det blev väldigt snyggt ;) gör ett cod-montage av kompisars klipp bara för att ha något och göra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2010 Kör FFA med Ak-47, har just köpt Stimulus Package för halva priset också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2010 Laddade precis upp ett litet montage på 50 sekunder som jag är väldigt nöjd med Det är det första jag gör och jag gjorde det också lite för att testa på det Länk: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg