Gäst Runkarn Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Jag dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crabsex Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Förstörde precis för några Nuke boosters på MW2 Först spelade jag i laget där killen blev nuke boostad (han blev dödad) Då dödade jag han som dödade Då lämnade jag och joinade igen (hade en kompis i lobbyn) Då kastade jag en Semtex så Tactical Insertsen försvann Då när killen sprang tillbaka så dödade jag honom om och om igen tills jag blev dödad Då sprang jag bara dit igen och så höll det på :P Älskar nukeboosters <3 Tack vare dem som jag fick Sitrep Pro. Just nu rushar jag med MP5K, otroligt skönt vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Förstörde precis för några Nuke boosters på MW2 Först spelade jag i laget där killen blev nuke boostad (han blev dödad) Då dödade jag han som dödade Då lämnade jag och joinade igen (hade en kompis i lobbyn) Då kastade jag en Semtex så Tactical Insertsen försvann Då när killen sprang tillbaka så dödade jag honom om och om igen tills jag blev dödad Då sprang jag bara dit igen och så höll det på :P Älskar nukeboosters <3 Tack vare dem som jag fick Sitrep Pro. Just nu rushar jag med MP5K, otroligt skönt vapen. Testa MP5k med FMJ eller Extended Mags :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Har slutat spela MW2 nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Förstörde precis för några Nuke boosters på MW2 Först spelade jag i laget där killen blev nuke boostad (han blev dödad) Då dödade jag han som dödade Då lämnade jag och joinade igen (hade en kompis i lobbyn) Då kastade jag en Semtex så Tactical Insertsen försvann Då när killen sprang tillbaka så dödade jag honom om och om igen tills jag blev dödad Då sprang jag bara dit igen och så höll det på :P Älskar nukeboosters <3 Tack vare dem som jag fick Sitrep Pro. Just nu rushar jag med MP5K, otroligt skönt vapen. testa:MP5K Silencer Valfritt secondary Semtex 2x Stun Marathon Stopping Power Scrambler fick min andra nuke med den klassen och gick 57 - 9 förra veckan med den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Spelar FFA och kör med Throwing Knife only, ganska kul faktiskt! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Förstörde precis för några Nuke boosters på MW2 Först spelade jag i laget där killen blev nuke boostad (han blev dödad) Då dödade jag han som dödade Då lämnade jag och joinade igen (hade en kompis i lobbyn) Då kastade jag en Semtex så Tactical Insertsen försvann Då när killen sprang tillbaka så dödade jag honom om och om igen tills jag blev dödad Då sprang jag bara dit igen och så höll det på :P Älskar nukeboosters <3 Tack vare dem som jag fick Sitrep Pro. Just nu rushar jag med MP5K, otroligt skönt vapen. testa:MP5K Silencer Valfritt secondary Semtex 2x Stun Marathon Stopping Power Scrambler fick min andra nuke med den klassen och gick 57 - 9 förra veckan med den :P Scrambler? Hurså? Låter unik själva klassen, ska testa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Förstörde precis för några Nuke boosters på MW2 Först spelade jag i laget där killen blev nuke boostad (han blev dödad) Då dödade jag han som dödade Då lämnade jag och joinade igen (hade en kompis i lobbyn) Då kastade jag en Semtex så Tactical Insertsen försvann Då när killen sprang tillbaka så dödade jag honom om och om igen tills jag blev dödad Då sprang jag bara dit igen och så höll det på :P Älskar nukeboosters <3 Tack vare dem som jag fick Sitrep Pro. Just nu rushar jag med MP5K, otroligt skönt vapen. testa: MP5K Silencer Valfritt secondary Semtex 2x Stun Marathon Stopping Power Scrambler fick min andra nuke med den klassen och gick 57 - 9 förra veckan med den :P Scrambler? Hurså? Låter unik själva klassen, ska testa den. vet inte ^^ när jag gjorde den valde jag bara någon random 3e perk, gick asbra med scrambler så jag lät det vara ^^EDIT - nu kom jag på varför jag valde scrambler, hade scrambler pro och när man rushar så suger det att bli dödad av claymores så då kunde jag bara springa förbi de ^^ Redigerat 28 Juni 2010 av NoSight Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 På tal om Scrambler, vad gör Scrambler Pro? Är för lat för att kolla upp det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Delayar claymores explosioner från 0.75 sekunder till 3 sekunder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Boostar och förstör för boosters på samma gång ;) :D Redigerat 28 Juni 2010 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Försöker få Chopper Gunner/AC130 Kills. Edit: Jag fick en triple spray med MP5K på SnD tidigare idag :D Redigerat 28 Juni 2010 av zXiC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg