Proccito Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Den guldiga titeln är väl 1000 headshots? :o jag tror det är inte säker men min kompis säger det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 222 headshots nu. Det här är ju easymode. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Fick nyss 34-8 TDM på Crapyard, fick bara 2-4 kills med harrier o predator. Förstår inte varför folk hatar den så mycket. :o Spawnsystemet. Och att folk kan kasta granater över hela banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 fick precis guld titlen på M4A1 vad ska bli nästa vapen att köra med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Haha, jag fick just mitt 250:e headshot med MP5K. Kan inte vara många som har fall legit på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Får damp på MW2 just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 (redigerat) Försöker skaffa den guldiga hs titlen till Barrett. Ligger på 758 just nu. Redigerat 25 April 2010 av Ponne92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 vet int riktigt har ju gjort 10th prestige grejen så det finns inte så mycket att göra :) men ja brukar köra me kompisar :) Adda: Hsk i raptoriiz :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 vet int riktigt har ju gjort 10th prestige grejen så det finns inte så mycket att göra :) men ja brukar köra me kompisar :) Adda: Hsk i raptoriiz :) Är det bara jag som tycker att 10:e prestige emblemet är skitful? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 vet int riktigt har ju gjort 10th prestige grejen så det finns inte så mycket att göra :) men ja brukar köra me kompisar :) Adda: Hsk i raptoriiz :) Är det bara jag som tycker att 10:e prestige emblemet är skitful? :huh: nix det ända emblemet som är snyggt är prestige 1 emblemet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Nä, 9th prestige är snyggaste imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 vet int riktigt har ju gjort 10th prestige grejen så det finns inte så mycket att göra :) men ja brukar köra me kompisar :) Adda: Hsk i raptoriiz :) Är det bara jag som tycker att 10:e prestige emblemet är skitful? :huh: nix det ända emblemet som är snyggt är prestige 1 emblemet Ha, Jag tycker första prestige emblem är asfult, Men den fulaste är nog den femte. Tycker att den snyggaste är tvåan eller sexan. Btw så fick jag precis den guldiga titlen och nu håller jag på att skaffa det guldiga emblemet till G18. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg