Maajken Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 (redigerat) Hejsan. Jag har nyss börjat min PHP / HTML kodning för någon vecka sedan för att det skulle vara ett roligt projekt. Då hade jag massa idéer men nu är helt tomt i huvudet pga av att jag har gjort allt, eller asså allt ja kom på. Så därför frågar ja er vad man kan göra på en sajt som är hyfsat enkelt, men lockar besökare och är skoj? Det kan dock vara allt möjligt, från spelsajt, till eget bloggsystem osv osv.. Tacksam för alla svar :D! Webbadressen : Min Hemsida Observera, alla länkar är inte i satta i menyn Redigerat 24 April 2010 av Maajken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 24 April 2010 Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Gör en arcade-site, typ jesper.nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 24 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2010 Gör en arcade-site, typ jesper.nu?Hej TheJuice, jo jag glömde tyvärr skriva att det skulle vara unikt, jag tror inte min sida kommer slå jesper.nu :S Några andra förslag? som sagt ja är tacksam för alla svar Mvh Maajken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheJuice Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Gör en arcade-site, typ jesper.nu?Hej TheJuice, jo jag glömde tyvärr skriva att det skulle vara unikt, jag tror inte min sida kommer slå jesper.nu :S Några andra förslag? som sagt ja är tacksam för alla svar Mvh Maajken Är svårt att göra unika saker idag, speciellt om man programmerar på grundlläggande nivåer. Tror inte direkt att någon skulle dela med sig av sina unika idéer, dom brukar man försöka behålla för sig själv ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 Det är bara att fortsätta läsa och lära dig mer inom språket. Finns inte särskilt mycket roligt man kan göra när man bara kan grunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OFuska Skrivet 25 April 2010 Rapport Dela Skrivet 25 April 2010 gör en sida om slimegröna babianer som jonglerar med grodor samtidigt som de bygger korthus och dansar rysk polkadans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 gör en sida om slimegröna babianer som jonglerar med grodor samtidigt som de bygger korthus och dansar rysk polkadans.Din kommentar var allmänt dum din efterblivna p12a.. Tack för alla andra svar :), bara till att plugga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 gör en sida om slimegröna babianer som jonglerar med grodor samtidigt som de bygger korthus och dansar rysk polkadans.Din kommentar var allmänt dum din efterblivna p12a.. Tack för alla andra svar :), bara till att plugga! Samma gamla maajkan :)Du kan ju alltid plugga mer och påbörja ett textbaserat onlinespel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 gör en sida om slimegröna babianer som jonglerar med grodor samtidigt som de bygger korthus och dansar rysk polkadans. Din kommentar var allmänt dum din efterblivna p12a.. Tack för alla andra svar :), bara till att plugga! Samma gamla maajkan :)Du kan ju alltid plugga mer och påbörja ett textbaserat onlinespel? Haha höll ju på med www.irlc.coczo.se, dock tröttnat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Koda en funktion i PHP så man kan bli medlem på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maajken Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Koda en funktion i PHP så man kan bli medlem på sidan.Tack, ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Slipskungen.se? LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.