Ytterman Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Behöver lite hjälp. Letar efter en uploader där man kan lägga upp ljudfiler och sånt också. Nån som vet någon bra sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Funkar inte silentwhisper ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 silentwhisper kan man bara lägga upp bilder och sånt på. inga ljudfiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 silentwhisper kan man bara lägga upp bilder och sånt på. inga ljudfiler. Det kan väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Accepted file extensions: jpg, gif, jpeg, png, bmp, rar, bz, bz2, gz, zip, doc, rtf, txt, exe, pdf, tif Står det. Inga .wav eller .mp3 vad jag kan se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Accepted file extensions: jpg, gif, jpeg, png, bmp, rar, bz, bz2, gz, zip, doc, rtf, txt, exe, pdf, tif Står det. Inga .wav eller .mp3 vad jag kan se. Ta din mp3 fil och packa ner den i zip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jo, men jag vill kunna streama den. (Streama = Att man kan spela upp genom webbläsaren.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jo, men jag vill kunna streama den. (Streama = Att man kan spela upp genom webbläsaren.) Så att du kan lägga upp den på din hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Skaffa Tripod, Angelfire eller Passagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Man få inte ha Tripod som ett ställe för att bara ladda upp filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Då gör man en liten ful hemsida i lite basic html och sen kan man ladda upp sina mp3-filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Då gör man en liten ful hemsida i lite basic html och sen kan man ladda upp sina mp3-filer. Kan du inte lära mej det? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.