Pomegranate Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 (redigerat) Hejsan! Min dators nuvarande antivirus är en den fria delen av avira antivir här är en länk dit http://www.free-av.com/en/download/index.html Men jag tycker inte att den är så bra och vill byta till en annan. Har hört att nod32 och norton är de bästa. Har kollat nod32 s hemsida och den bästa versionen kostar 660 i ett år,så jag har 4 frågor. 1.Rekommenderar ni nån annan antivirus? 2.Är nod32 värt att betala 660kr för? 3.Hur för man den asså laddar man ner elr för en skiva? 4.Hur betalar man? Och uppskatar att ni inte skriver saker som att googla och så Tack i för väg Svar så snabbt som möjligt tack Redigerat 26 April 2010 av AMIR23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Skaffa Avast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Kostar? Länk dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 http://www.avast.com/free-antivirus-download Gratisversion, funkar bra. Alternativt kan du använda AVG eller avira, ungefär lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 26 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Tack! Har installerat den nu ,det är väl inget man ska aktivera elr så,har den brandvägg? Om nån annan har en annan förslag elr svar på mina frågor så skriv gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Hejsan! Min dators nuvarande antivirus är en den fria delen av avira antivir här är en länk dit http://www.free-av.com/en/download/index.html Men jag tycker inte att den är så bra och vill byta till en annan. Har hört att nod32 är det bästa och norton det sämsta. Har kollat nod32 s hemsida och den bästa versionen kostar 660 i ett år,så jag har 4 frågor. 1.Rekommenderar ni nån annan antivirus? 2.Är nod32 värt att betala 660kr för? 3.Hur för man den asså laddar man ner elr för en skiva? 4.Hur betalar man? Och uppskatar att ni inte skriver saker som att googla och så Tack i för väg Svar så snabbt som möjligt tack 1. nej 2. ja 3. ladda ner (fick jag) 4. internetbank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
najzzz Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 nod 32: Klart bästa anti-visus programmet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 (redigerat) Äh "vafan... BitDefender Total Security 2010 is the shit! B) Min är giltig i 13761 dagar till! ;: Men det var med en speciell patch jag fixade det. Det får ej länkas då det är från TPB... :rolleyes: http://gtaivcheaters.webs.com/Capture.JPG Redigerat 26 April 2010 av XxMENLOLxX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Jag hade INTE köpt NOD32, Fixat det via andra sidor osv..(Sånt vi inte får snacka om här). Fixa Avasta gratisversion som någon nämnde tidigare, Funkar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Äh "vafan... BitDefender Total Security 2010 is the shit! B) Min är giltig i 13761 dagar till! ;: Men det var med en speciell patch jag fixade det. Det får ej länkas då det är från TPB... :rolleyes: Samma här fast med nod32 då :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 26 April 2010 Rapport Dela Skrivet 26 April 2010 Hejsan! Min dators nuvarande antivirus är en den fria delen av avira antivir här är en länk dit http://www.free-av.com/en/download/index.html Men jag tycker inte att den är så bra och vill byta till en annan. Har hört att nod32 och norton är de bästa. Har kollat nod32 s hemsida och den bästa versionen kostar 660 i ett år,så jag har 4 frågor. 1.Rekommenderar ni nån annan antivirus? 2.Är nod32 värt att betala 660kr för? 3.Hur för man den asså laddar man ner elr för en skiva? 4.Hur betalar man? Och uppskatar att ni inte skriver saker som att googla och så Tack i för väg Svar så snabbt som möjligt tack Norton är så jävla kasst.. Äh "vafan... BitDefender Total Security 2010 is the shit! B) Min är giltig i 13761 dagar till! ;: Men det var med en speciell patch jag fixade det. Det får ej länkas då det är från TPB... :rolleyes: Både BitDefender och avira är dom bästa enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Har gratis versionen av avast instalerat nu tack Men det står ju att den går ut om 30 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.