Pomegranate Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Som jag tidigare sa min windos har ingen firewall den hade både norton firewall och antivirus i 30 dagar sen skulle man köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Varför skulle norton ta bort windows brandväggen helt? Sök efter brandvägg/firewall på din dator så lär den komma upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Det var en 30 dagars trial nu kommer det då o då upp at jag ska köpa den för att den har gått ut Redigerat 28 April 2010 av AMIR23 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Det var en 30 dagars trial nu kommer det då o då upp at jag ska köpa den för att den har gått utAvinstallera det och skaffa avast då unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 herregud,jag har instalerat avast anti virus det är FIREWALLJAG SÖKER EFTER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Det var en 30 dagars trial nu kommer det då o då upp at jag ska köpa den för att den har gått utJa, men windows firewall är gratis och finns på alla windows-datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 28 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Det gör det inte tro mig har kollat 1100 gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 då har du kollat fel 1100grr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Sjukt Sjukt Sjukt Väldigt Väldigt Väldigt Pinsamt men ja det fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 29 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2010 Nu vet jag varför det plötsligt fanns windows fw, jag hade glömt att avinstallera norton så norton var min fw men 30 dagars trialen hade tagit slut så den funkade ej men nu när jag avinstalerade norton så funkar windos firewall Tack till alla som hjälpte mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dolken Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 8 tips 1. antivirus välj avira 2. brandväg köp zonealarm via internetbutik eller ladda ner och cracka 3. antispionprogram välj ad-adware 4.fil och system rensning välj ccleaner 5.ladda ner ett valfritt backupprogram och gör backup på datorn 6. kör alltid en gång per år ett antivirus via usb-minne clamwin är bra. 7.ladda ner avant webläsare funkar 100gånger bättre än explorer skiten 8.mixtra inte med ständiga uppdateringar funkar datorn så funkar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Grabbar... Jag har själv checkat min Kontrollpanel om hittar inte Windows-Brandvägg. Då jag har "egen" version av XP. Ska dock formatera om så det blir bättre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.