Gäst Alol Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 Hejsan! Min dators nuvarande antivirus är en den fria delen av avira antivir här är en länk dit http://www.free-av.com/en/download/index.html Men jag tycker inte att den är så bra och vill byta till en annan. Har hört att nod32 och norton är de bästa. Har kollat nod32 s hemsida och den bästa versionen kostar 660 i ett år,så jag har 4 frågor. 1.Rekommenderar ni nån annan antivirus? 2.Är nod32 värt att betala 660kr för? 3.Hur för man den asså laddar man ner elr för en skiva? 4.Hur betalar man? Och uppskatar att ni inte skriver saker som att googla och så Tack i för väg Svar så snabbt som möjligt tack Skaffa NORTON! Tittade på en Prevention test på youtube om den. Fick 10/10 och hittade, blockerade och raderade virusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) NORTON=NOOBTON=SUGER, SÅ SKAFFA INTE NORTON, AVAST/AVG ÄR WAY MORE BETTER ÄN NORTON (CAPSLOCK KNAPPEN HAR FASTNAT) Redigerat 23 Maj 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.