Hoppa till innehåll

Hur Kan Man Jailbreaka Min Ipod Touch Via En Dator

Hayna

Rekommendera inlägg

• Svar 48
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag har fixat Spirit och har jailbreakat osv, men kan inte installera Installous, får bara ett error, eller "note" som det står där det står såhär: Note: The requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed.

vetefan hur jag ska göra.

Någon som vet hur jag fixar detta? :P

EDIT: Kan också lägga till att det står Installous längst ner sen Depends .... AppSync for OS 3.1

Och, står ett antal Modifications som Core Utilities, cURL, Darwin CC tools mm. ska de installeras me då?

Redigerat av Necromancer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Undrar om någon kan hjälpa mig. när jag är ansluten till Wifi på min ipod touch 3g (BARA HEMMA) så när jag ladda ner något eller överhuvudtaget så går det bara 2kb/s :S det måste vara routern som det är något med eller? Vi har 8mbit/s eller hur det stavas Routern Någon D-link

det går alltså bara såhär drygt när jag är uppkopplad på routern hemma. men när jag är hos tjejen som har 2mbit/s så går det 250kb/s Dom har en Netgear.

några idér? MVH Link1

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Undrar om någon kan hjälpa mig. när jag är ansluten till Wifi på min ipod touch 3g (BARA HEMMA) så när jag ladda ner något eller överhuvudtaget så går det bara 2kb/s :S det måste vara routern som det är något med eller? Vi har 8mbit/s eller hur det stavas Routern Någon D-link

det går alltså bara såhär drygt när jag är uppkopplad på routern hemma. men när jag är hos tjejen som har 2mbit/s så går det 250kb/s Dom har en Netgear.

några idér? MVH Link1

Vi har också 8mbit/s och vi har en Netgear. För mig laddar jag ner på iPoden ca 20-50kb/s och på datorn 300-500kb/s och på dator torrent 500-800kb/s.

Rätt jobbigt, så vet inte om det är routern det är fel på eller nåt annat.

EDIT: Kan vara där ifrån du laddar ner har begränsat hur fort det ska gå?

Redigerat av jacob_96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...