Link1 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 inga problem enda är väl att cydia inte är det snabbaste programet :lol: men allt annat funkar som vanligt med cydia installerat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Äntligen har det kommit :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DotaFTW Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 funkar det nya spirit bra eller? ska nog testa det.. inget virus i nedladdning eller så va? nyligen haft virus så vill inte få igen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 funkar skit bra inga virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Håller med. Funkar 100% och inga virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) jag kan inte installera winterboard i more sources :S Fixade det :P det kom en uppdatering till slut. Telesphore nånting heter den :P Redigerat 3 Maj 2010 av Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 alla som har jailbreakt sin ipod/iphone med Spirit undrar bara om allt funkar som det ska eller om ni har en massa frågetecken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Jag har fixat Spirit och har jailbreakat osv, men kan inte installera Installous, får bara ett error, eller "note" som det står där det står såhär: Note: The requested modifications cannot be applied due to required dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed. vetefan hur jag ska göra. Någon som vet hur jag fixar detta? :P EDIT: Kan också lägga till att det står Installous längst ner sen Depends .... AppSync for OS 3.1 Och, står ett antal Modifications som Core Utilities, cURL, Darwin CC tools mm. ska de installeras me då? Redigerat 5 Maj 2010 av Necromancer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 alla som har jailbreakt sin ipod/iphone med Spirit undrar bara om allt funkar som det ska eller om ni har en massa frågetecken :)Funkar perfekt för mig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Ska köpa en iPhone snart... Hoppas att de fungarar bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 Undrar om någon kan hjälpa mig. när jag är ansluten till Wifi på min ipod touch 3g (BARA HEMMA) så när jag ladda ner något eller överhuvudtaget så går det bara 2kb/s :S det måste vara routern som det är något med eller? Vi har 8mbit/s eller hur det stavas Routern Någon D-link det går alltså bara såhär drygt när jag är uppkopplad på routern hemma. men när jag är hos tjejen som har 2mbit/s så går det 250kb/s Dom har en Netgear. några idér? MVH Link1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2010 (redigerat) Undrar om någon kan hjälpa mig. när jag är ansluten till Wifi på min ipod touch 3g (BARA HEMMA) så när jag ladda ner något eller överhuvudtaget så går det bara 2kb/s :S det måste vara routern som det är något med eller? Vi har 8mbit/s eller hur det stavas Routern Någon D-link det går alltså bara såhär drygt när jag är uppkopplad på routern hemma. men när jag är hos tjejen som har 2mbit/s så går det 250kb/s Dom har en Netgear. några idér? MVH Link1 Vi har också 8mbit/s och vi har en Netgear. För mig laddar jag ner på iPoden ca 20-50kb/s och på datorn 300-500kb/s och på dator torrent 500-800kb/s. Rätt jobbigt, så vet inte om det är routern det är fel på eller nåt annat. EDIT: Kan vara där ifrån du laddar ner har begränsat hur fort det ska gå? Redigerat 23 Maj 2010 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.