D48 Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 (redigerat) Tja Undrar bara hur man ändrar sitt personliga meddelande. För mig så går det inte att spara den nya texten jag vill ha istället för den gamla texten. Kan tillägga att jag använder Firefox* Dessutom undrar jag hur man ändrar på sin statistik. Jag vill inte att folk ska kunna se när jag har varit inne på fuska. Redigerat 27 April 2010 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 (redigerat) Det kan ta flera timmar innan det ändras vid "personligt meddelande". Och för att dölja när du var inne på fuska.se senast så loggar du in som "osynlig". Redigerat 27 April 2010 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Har fortfarande inte ändrats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Man kan ändra det på två olika ställen, http://www.fuska.se/forum/index.php?act=Us...nal_portal_form och på profilsidan under inställningar. Det förstämda funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Nej det funkar inte. Har väntat nu i 1 dag och det har inte ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 vad ska det stå då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Kommer inte ihåg det nu. Va ganska länge sen jag ändra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.