Gäst pong218 Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Ett bra tips jag har precis tagit bort min gamla spotify klient och laddat ner / installerat den nya. HAr bara en sak att säga den äger både VLC media player och Windows media player. Då den nu stöder alla filer!! den hittar och lägger till mina lokala låtar på datorn vilket jag gillar stort! du kan även se hur många som prenumererar på din spellista! mycket nice måste jag säga. Så ta bort din gamla och dra ner/installera den nya nu. //Detta är ingen reklam bara ville meddela att den var super. Ladda ner / windows http://www.spotify.com/se/download/windows/ Ladda ner / Mac OS X http://www.spotify.com/se/download/mac/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Så...den kan spela upp mina låtar på samma sätt som winamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Gillar't. Slipper starta både itunes och spotify, + skicka musik till vänner snabbt är nice Kan väl tillägga att spotify nu kraschar några sekunder efter start :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Fy fan vad bra. Älskar nya spotify :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Yes! Spotify kan äntligen spela upp lokala filer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Är det fortfarande reklam fast det är lokalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Riktigt nice, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Äntligen, har väntat länge på att dom ska lägga till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Synd dom inte har så man kan ändra ljudinställningarns så man kan ställa in basen och sånt. Redigerat 28 April 2010 av RySSEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 (redigerat) Nya Spotify kingar ju fläsk! Min Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/cakeguy . Redigerat 28 April 2010 av Cakeguy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Blir det fortfarande reklam och sånt om man spelar upp sina musik som man har på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Blir det fortfarande reklam och sånt om man spelar upp sina musik som man har på datorn? Om du varvar egen musik med musik som finns på Spotify skulle jag tro det. Men jag vet inte, prova själv? Nya Spotify är som sagt mycket bättre. Sen som någon sa att den kraschar efter ett par sekunder, testa att köra som administratör (om man nu använder winodows 7) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.