WASD Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 (redigerat) Jag har funderat på att ladda ner alla filmer en användare har, 143 filmer... Och att göra det manuellt skulle vara ganska jobbigt. Så jag undrar om någon känner till en avancerad youtube nerladdare helst med alternativ att ladda ner allt från 1 användare med 1 klick eller att man kan skriva in flera länkar och att den laddar ner alla de filmerna i ett klick. Att göra allt manuellt skulle ta ett tag... Om den lyckas få med datumet videon laddats upp samt videoinfon och spara allt i en .txt fil också skulle det vara perfekt! Redigerat 27 April 2010 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Om detta hittas, kan jag få ett PM om det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Finns inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Finns inte..Borde inte var alldeles för svår att programmera. Om det inte finns en i nuläget så gör det antagligen det förr eller senare. @XxMENLOLxX, skickar PM om jag hittar en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 (redigerat) Pong218 saves the day! http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/F...be-Download.htm Har själv testat och den funkar suveränt! Bara kopiera kanalens länk. Sedan klistra in och sedan bara att ladda ner dem alla... Dock så kan det ta en kort stund för programmet att ladda in alla videos. Beror på hur många. Jag har inte menat något illa med detta inlägg utan ville bara vara till hjälp. Jag har inte gjort programvaran och är inte heller inblandad i skapningen av den heller. Detta är inte någon reklam för programvaran! Redigerat 28 April 2010 av pong218 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Tackar :) Ska prova den om nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Tackar :) Ska prova den om nån dag.Funkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 27 April 2010 Rapport Dela Skrivet 27 April 2010 Man tackar man tackar... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Du blev anmäld för du svarade på tråden, lol. OnT: Tack det funkar bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Du blev anmäld för du svarade på tråden, lol. OnT: Tack det funkar bra! varför anmäldes pong's inlägg? Det där han länkade till är ju förihelvete freeware, vilket betyder att den är totalt gratis. Och därför laglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Har för mig att det ska funka med A-tube Catcher också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 28 April 2010 Rapport Dela Skrivet 28 April 2010 Håller med riktigt dåligt att anmäla ett inlägg som inte bryter mot någon regel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.