Rammus Skrivet 30 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Någon som har skin eller något till gamla Steam? Tål fan inte det nya. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 Vill också ha gamla. Det niciga med nya är att man kan se klockan när man spelar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 1 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2010 Tycker nya är bättre tar bara lite tid tills man vänjer och lär sig den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2010 Nej nu ska jag försöka hitta ett skin till gamla. Lägger upp om jag hittar ett bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Tycker att den nya var helt OK. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Inget fel på den imo. Den är ju skön ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Har vant mig vid den nya -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Har vant mig vid den nya -.- Samma här :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Fail. Jag kunde inte avinstallera Team Fortress 2 eftersom min guestpass tid gått ut... Man måste tydligen äga spelet för att kunna avinstallera det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Program/Steam/Steamapps/ och ta bort teamfortress2.gcf eller vad den heter, Gå in i Program/Steam/steamapps/account/ och ta bort team fortress 2 mappen Av installerat :) Om det var de du menade ? :D Redigerat 13 Maj 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Jag har gjort det nu, fast jag har alltid hört att man inte ska ta bort filer via papperskorgen utan avinstallera dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) Jag har gjort det nu, fast jag har alltid hört att man inte ska ta bort filer via papperskorgen utan avinstallera dem. EDIT:-> Det går bra att ta bort också :) Redigerat 13 Maj 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg