WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 När jag gör det öppnar den bara steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Nu förstår jag inte, Menar du när du tar bort team fortress 2.gcf, så öppnas steam?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 När man väljer att avinstallera ett Steam-spel från kontrollpanelen så öppnas steam så måste man logga in med ett account som äger spelet för att kunna avinstallera det, vilket jag inte har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 (redigerat) men, Måste du avinstallera då?, testa ominstallera steam om det är så viktigt ;) Redigerat 13 Maj 2010 av nomercy421 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Avinstallera hela steam skulle nog funkar, fast då försvinner massa andra spel. Hursomhelst har jag raderat mappen och problemet är löst bara att jag är lite sur på steam, att man måste äga ett spel för att kunna avinstallera det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Avinstallera hela steam skulle nog funkar, fast då försvinner massa andra spel. Hursomhelst har jag raderat mappen och problemet är löst bara att jag är lite sur på steam, att man måste äga ett spel för att kunna avinstallera det... Ja, det är lite mysko ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 (redigerat) När man väljer att avinstallera ett Steam-spel från kontrollpanelen så öppnas steam så måste man logga in med ett account som äger spelet för att kunna avinstallera det, vilket jag inte har. Det där låter ju bara helt sjukt! Redigerat 15 Maj 2010 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 När man väljer att avinstallera ett Steam-spel från kontrollpanelen så öppnas steam så måste man logga in med ett account som äger spelet för att kunna avinstallera det, vilket jag inte har. Det där låter ju bara helt sjukt! yup 0.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Men det bästa WASD kan göra är att avinstallera alla spel och spara alla barnor, sound etc.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nomercy421 Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 Men det bästa WASD kan göra är att avinstallera alla spel och spara alla barnor, sound etc.. =) ja det går ju bra, spara alla gcf filer, och sound och sånt.. Sen är det bara att avinstallera steam. Väldigt smart ZnK, Tänkte inte på det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 16 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 (redigerat) Men det bästa WASD kan göra är att avinstallera alla spel och spara alla barnor, sound etc.. =) ja det går ju bra, spara alla gcf filer, och sound och sånt.. Sen är det bara att avinstallera steam. Väldigt smart Rammus, Tänkte inte på det ;) No problema!:D Redigerat 3 Januari 2012 av Rammus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 22 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2010 kör med undead på min gamla så har gamla steam på den (årkar inte uppdatera) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg