AidsCunt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 är det nån som vet om det finns nån annan modell på 64 dosan där joysticken inte är så värdelös? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 vadå värdelös? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 ja, den går ju sönder hur lätt som helst. när man har lirat ett tag med den så hänger den ju bara där ungefär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 det har jag märkt! en av mina kontroller är riktigt svår att styra med. men jag tror inte det finns andra kontroller med bättre joystick... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Dom blir ju utslitna efter ett tag, är väl bara att köpa nån ny? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 (redigerat) Dom blir ju utslitna efter ett tag, är väl bara att köpa nån ny?ja, men just 64:ans kontroller blir utslitna lite väl lätt. och det känns onödigt att köpa en ny som går sönder lika snabbt. dessutom är det väl inte så lätt att hitta nya kontroller till 64:an nu.. men jag har hört att det ska finnas en annan modell där joysticken håller lite bättre. och jag undrar om nån vet om det är sant? Redigerat 22 April 2004 av AidsCunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jag vet inte men jag har sett en annan kontroll på den här sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=n64050 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 det va den jag mena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=n64050 vet du hur joysticken är till den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja... den é bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Ja... den é bra... okej. då blir det till att skaffa en sån snart om jag hittar den, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg