Ibanez Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 Vilken av dessa mobiler borde jag köpa? Jag surfar mest med min mobil och HTC har en snabbare processor och större skärm så det lutar mest åt den. Vilken tycker ni? Citera
Gäst BillieJean Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 Vilken av dessa mobiler borde jag köpa? Jag surfar mest med min mobil och HTC har en snabbare processor och större skärm så det lutar mest åt den. Vilken tycker ni? Nästa gång, Mr Jackson, så kan du testa den här sidan. http://www.testfreaks.se/ Den är bra för att se vad för betyg en mobil har och vilka + samt - Citera
swagzter Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 Söker du mest efter underhållning, t.ex apps och spel så rekommenderar jag en iPhone 3GS. Den har ju även varit bäst i test med touch skärmen osv. Snabb är den också. Jag skulle rekommendera en iPhone 3GS iaf. Citera
Fjeddo Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) Jag tycker väl att de är ungefär lika bra. Men HTC:n är enligt mig mer prisvärt. Redigerat 3 Maj 2010 av ReMemberMe Citera
Ibanez Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 3 Maj 2010 Så känner jag med, men sen kommer ju antagligen iPhone 4G antagligen släppas i sommars ungefär samtidigt som Desire så jag vet inte hur jag ska göra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.