WishCookie Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Hej jag har en Windows Vista dator och jag måste ominstallera den. Alltså Av installera hela datorn och sen Installera om den igen. Precis som när man får en ny dator, så måste man installera den. Så någon aning på hur man gör? Tackar för svar <3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 På t.ex HP-datorer finns det "System Recovery", med vilket du wipar rent och installerar om operativsystemet. Antar att det är något sådant du menar. Lite spec's vore fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 Eller så gör du backup, typ bränner ner på DVDs och lägger dom på något ställe du kommer ihåg. Och installerar om. Bara köra in Windows DVDn och följa intruktionerna Jag gör detta nu så, ja....... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 3 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 På t.ex HP-datorer finns det "System Recovery", med vilket du wipar rent och installerar om operativsystemet. Antar att det är något sådant du menar. Lite spec's vore fint. Jo men när du säger operativsystemet menar du hela dator systemet så att alla program raddas över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Spara alla dina filer du vill ha på en USB eller något annat. Och sen lägger du bara in din Vista skiva och formaterar om, Lätt som en plätt! Det han syftar på: Här Blev en Google länk, Då jag inte är 100 procent på han menade. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Spara alla dina filer du vill ha på en USB eller något annat. Och sen lägger du bara in din Vista skiva och formaterar om, Lätt som en plätt! Det han syftar på: Här Blev en Google länk, Då jag inte är 100 procent på han menade. ;) Vi fick ingen skiva när vi installerade vista, eller tja, det var redan en vista dator utan CD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Kör systemåterställning isf. Glöm inte backup. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Köp vista begagnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 vill ni veta vrf jag ska ominstallera den så är det pga att jag har blivit keyloggad >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 vill ni veta vrf jag ska ominstallera den så är det pga att jag har blivit keyloggad >.<Kommer ihåg din gamla tråd.Du måste formatera, köp XP på blocket (Vista suger anyways). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 vill ni veta vrf jag ska ominstallera den så är det pga att jag har blivit keyloggad >.<Kommer ihåg din gamla tråd.Du måste formatera, köp XP på blocket (Vista suger anyways). Han kanske inte vill köpa ett nytt OS bara för han fått en keylogger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 vill ni veta vrf jag ska ominstallera den så är det pga att jag har blivit keyloggad >.< Kommer ihåg din gamla tråd. Du måste formatera, köp XP på blocket (Vista suger anyways). Han kanske inte vill köpa ett nytt OS bara för han fått en keylogger? Hur ska han annars formatera?Han har inget OS på skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.