skatan222 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Hej när jag försöker prata på css och 1.6 så går det inte???!!! fast jag har gjort inställnigarna på steam inställningarna bakom fliken "tal". Men som sagt när jag pratar händer ingenting fast jag trycker på rätt knapp?? o.O tacksam för snabba svar //lille
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Ändra in-game inställningar och testa micken in-game (via inställningarna) Checka även så att micken är inkopplad och att du är 100% på att inget annat en CS är fel. Håll in K när du pratar på 1.6, Jag vet inte hur det är för CSS. På visa servers kan man inte snacka, och visa har dåligt ljud, och andra så är det bara ett antal person (admins) som får snacka.
Intense Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 (redigerat) Ändra in-game inställningar och testa micken in-game (via inställningarna) Checka även så att micken är inkopplad och att du är 100% på att inget annat en CS är fel. Håll in K när du pratar på 1.6, Jag vet inte hur det är för CSS. På visa servers kan man inte snacka, och visa har dåligt ljud, och andra så är det bara ett antal person (admins) som får snacka. På CSS är det också K som default, men som sagt kan man ändra inställningarna, så jag snackar på Space. Redigerat 4 Maj 2010 av WiipoD
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Spela inte jailbreak då. Det är väl din mick.
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 (redigerat) Tyst med dig Crazy, Jailbreak är skooj! =D Skriv om det går. EDIT: Blev din Profilvisningar 1000* Crazycake ;) Redigerat 4 Maj 2010 av ZnK
Gäst CrazyCake Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Profilvisningar 1000* Oh yeas. Jailbreak är fanimej vara drygt, Iaf när man är fånge. Ontopic: Det är fortfarande din mick serru.
skatan222 Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Det funkade bra på jail nu så är väldigt glad :D men en ska till...hur ändrar jag pratknapp
Rammus Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Skrivet 4 Maj 2010 Det funkade bra på jail nu så är väldigt glad :D men en ska till...hur ändrar jag pratknapp Vad bra! Du kan gå in inställningar och klicka på "Keyborad" och sen leta upp K och ändra den. :) Eller så bindar du om knappen, Men jag rekommenderar att du ändrar via inställningarna om du är osäker på att binda saker.
Rammus Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Ok tack :) nu ska det spelas Inga problem, Ha det skoj! :)
Gäst CrazyCake Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 Ok tack :) nu ska det spelas Inga problem, Ha det skoj! :) Han är p12a, Så nu har ni 1 till freekiller inne på servern :D Iaf, Bra att det löste sig!
Rekommendera inlägg