Gäst DonaldDuckk Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Tog åtta veckor. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 Tog åtta veckor. :( Den blev snygg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 9 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2010 En ring av äkta silver som det står Kevin på. Gjorde en annan till min farsa där det står "Robert". :) Äkta silver!!?? Det skulle aldrig min skola ha råd med xD Ja, jag vart ju också lite snopen när läraren sade "Nu ska ni göra en ring av äkta silver" Men oslipat/ofinat silver är ju inte så dyrt :P Och du tror inte att hon skämtade?Om det är någon rik privatskola för bortskämda barn så kunde det kanske vara äkta. Gjorde faktiskt ett sorts datorbord du kan ha på magen, Men jag pajade det :P Vem sade att det var en hon ? o_O Och nej hon skämtade inte... Oslipat silver är inte så jävla dyrt... Tänk dig en remsa med silver fullt med repor och ofinade kanter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2010 Skulle bli ett emo, men det ser fan ut dom dreadlocks. Hahahha sjukt snygg!!! 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Skulle bli ett emo, men det ser fan ut dom dreadlocks. Hahahha sjukt snygg!!! 10/10! Haha tack :P Gjorde denna på bilden, även fast det inte är slöjd: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 (redigerat) Tog åtta veckor. :( den va ju snygg :o hur gjorde du den berätta för mig detta är då mina slöjd arbeten :) 1 är ghostbusters kudde jag gjorde i syslöjden det andra är en mobil hållare där man ställer mobilerna + man kan lägga mobil laddaren i där med den tredje är en stor öl tunna jag gjorde i träslöjden :D har dock inte hittat någon kran till tunnan :( Redigerat 21 Juni 2010 av SaintsRow2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 Jag har tyvärr inga bilder på de saker jag gjort. Men det är Hyllor.. Kudde Misslyckat plånboksförsök Pennfack Sen lite smågrejer i slöjden som jag inte minns, har inge tagit något från 8an och 9an hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 Skulle bli ett emo, men det ser fan ut dom dreadlocks. Hahahha sjukt snygg!!! 10/10! Haha tack :P Gjorde denna på bilden, även fast det inte är slöjd: den måste du ha kalkerat (stavning) eller nått as snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 den va ju snygg :o hur gjorde du den berätta för migSågade upp en 350cm stor brädbit, slipade den, skar upp i mindre bitar, limmade ihop, slipade det, fräste, skruvade ihop, målade. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2010 Kudde Tavla Shorts Linne Allt för att göra det så enkelt som möjligt. (Gick ut med VG i slöjd). Förvånansvärt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Tog åtta veckor. :( Nu ser jag varför du heter DonaldDuckk :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jag gjorde en hylla men jag har ingen bild på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.