iEliteCookie Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 (redigerat) Tjenna PS Ni behöver en mick! Jag hade tänkt och köra L4D2 på Expert och behöver nåra som kan team worka och om vi klarar ut alla kampanjer på expert sp prövar vi realism på expert OCH lite achievements:) Om nån vill vara med och köra så adda min gamertag: iX GeNeZiZ Xi Tack :) Redigerat 4 Maj 2010 av NukerZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Kan spela lite imorgon tror jag :P Idag har jag ganska ont i huvudet och ska städa också. Jag är väl hyfsat bra antar jag och ställer gärna upp! Rushar inte :P If you rush you're done for! GT: SLeepINGwhatER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iEliteCookie Skrivet 4 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Kan spela lite imorgon tror jag :P Idag har jag ganska ont i huvudet och ska städa också. Jag är väl hyfsat bra antar jag och ställer gärna upp! Rushar inte :P If you rush you're done for! GT: SLeepINGwhatER Bra addar dig nu :D har hittat en glitch på hur man klarar av realism :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Att rusha är en av de bästa taktikerna om man kör versus, men då måste alla fyra göra det samtidigt ofc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Att rusha är en av de bästa taktikerna om man kör versus, men då måste alla fyra göra det samtidigt ofc.Inte i Left 4 Dead 2 - Expert - Realism :o Om man rushar så tar en zombie fatt en och downar en, fett jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.