link_91 Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 ja men hur får man magi i spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 magi mätare? det får du av fairyn uppe på death mountain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 (redigerat) Du får la magi när du går till en fé. Det finns en vid slottet... Och det finns en på toppen på death mountain, och en vid Jabbu... Den stora fisken... Redigerat 23 April 2004 av Link64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_91 Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 var någonstans uppe på death moutain, man har ju så lite tid på sig så jag har lite svårt att leta runt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 var någonstans uppe på death moutain, man har ju så lite tid på sig så jag har lite svårt att leta runt. det är inte dit in du ska. du ska spränga upp väggen precis bredvid ingången på det stället du menar där tiden räknas ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 du måste vara liten också tror jag ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
link_91 Skrivet 23 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 jaha ok, men när jag ska bli liten igen så står Sheik(Zelda) ivägen så så istället för drop eller vad det ska stå så står det speak: Kan man ordna detta på något sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 um.. du kanske måste kalra forest temple först men inte säker :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 så du menar att hon lever i hans själ då eller? tillbaka till ämnet också :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 um.. du kanske måste kalra forest temple först men inte säker :) Man ska mycket väl klara forest temple innan Sheik fattar att han/hon ska flytta på sig! Knuckles: Mycket möjligt att hon har intagit en annan kropp för att skydda sigsjälv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 tror att jag har fattat allt nu. Det tror jag okså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 sheik är zelda...hon har säkert hårdtränat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg