GTiedtke Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Hejsan, hejsan! :) Jag skulle väldigt gärna behöva fler reviews eller guider av spel och annat på min sida så jag undrar om någon av er som skulle kunna göra en review av antingen ett Psp, Ps3 eller Ps2 spel. Anledningen till att jag postar i detta forumet är att det ska endast vara psp, ps3 eller psp spel :P <a href="http://playstation-online.net16.net/write.php"" target="_blank">Länk</a> Jag vill inte sno andras grejor som jag gjort förut utan vill ha nytt. Kommer publicera namnet som ni väljer. OBS! Detta är inte reklam för min sida utan behöver bara mer innehåll på sidan. Plus vill jag också veta lite bra spel ;) Redigerat 8 Maj 2010 av GTie Citera
Ghostbuster9 Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Skrivet 6 Maj 2010 Jag gör gärna det dock kan inte sidan visas! Nu lyckades jag komma in på den men varför finns det inga guider, och måste man skriva på engelska? Citera
GTiedtke Skrivet 6 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Maj 2010 Jag gör gärna det dock kan inte sidan visas! Nu lyckades jag komma in på den men varför finns det inga guider, och måste man skriva på engelska? För inga har skrivit några guider, därför jag behöver :P Nej, du kan skriva på svenska eller nåt annat språk och så översätter jag med google translate och sedan rättar den :) Citera
Ghostbuster9 Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Skrivet 8 Maj 2010 Jag gör gärna det dock kan inte sidan visas! Nu lyckades jag komma in på den men varför finns det inga guider, och måste man skriva på engelska? För inga har skrivit några guider, därför jag behöver :P Nej, du kan skriva på svenska eller nåt annat språk och så översätter jag med google translate och sedan rättar den :) När jag klickar på skicka så går det inte, varför? Citera
GTiedtke Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2010 Jag gör gärna det dock kan inte sidan visas! Nu lyckades jag komma in på den men varför finns det inga guider, och måste man skriva på engelska? För inga har skrivit några guider, därför jag behöver :P Nej, du kan skriva på svenska eller nåt annat språk och så översätter jag med google translate och sedan rättar den :) När jag klickar på skicka så går det inte, varför? Det funkar för mig. Testade nyss. :huh: Citera
Torcida Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Skrivet 5 Juni 2010 Jag kan skriva cirka 7 stycken imorgon. Hur långa ska de vara? Citera
Ghostbuster9 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Skrivet 6 Juni 2010 Har skickat upp en på Heavy Rain! Citera
GTiedtke Skrivet 6 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2010 Jag kan skriva cirka 7 stycken imorgon. Hur långa ska de vara? Det bestämmer du, men dom kan inte vara typ 2 eller 3 rader :D Citera
5FJSKFJSKGJES Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Skrivet 21 Juni 2010 Har du fått några reviews och guider än då :)? Citera
GTiedtke Skrivet 30 Juni 2010 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2010 Har du fått några reviews och guider än då :) ? Jao, några få (typ 3) :) Citera
Gäst Jesus Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Skrivet 22 Juli 2010 Riktigt snygg och stilren sida! Mer guider önskas, kan kanske skriva en om jag får tid senare Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.