Hoppa till innehåll

Behöver Reviews Och Guider!


GTiedtke
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan, hejsan! :)

 

Jag skulle väldigt gärna behöva fler reviews eller guider av spel och annat på min sida så jag undrar om någon av er som skulle kunna göra en review av antingen ett Psp, Ps3 eller Ps2 spel. Anledningen till att jag postar i detta forumet är att det ska endast vara psp, ps3 eller psp spel :P <a href="http://playstation-online.net16.net/write.php"" target="_blank">Länk</a> Jag vill inte sno andras grejor som jag gjort förut utan vill ha nytt. Kommer publicera namnet som ni väljer.

 

 

OBS! Detta är inte reklam för min sida utan behöver bara mer innehåll på sidan. Plus vill jag också veta lite bra spel ;)

Redigerat av GTie
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör gärna det dock kan inte sidan visas!

 

Nu lyckades jag komma in på den men varför finns det inga guider, och måste man skriva på engelska?

För inga har skrivit några guider, därför jag behöver :P Nej, du kan skriva på svenska eller nåt annat språk och så översätter jag med google translate och sedan rättar den :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör gärna det dock kan inte sidan visas!

 

Nu lyckades jag komma in på den men varför finns det inga guider, och måste man skriva på engelska?

För inga har skrivit några guider, därför jag behöver :P Nej, du kan skriva på svenska eller nåt annat språk och så översätter jag med google translate och sedan rättar den :)

 

När jag klickar på skicka så går det inte, varför?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gör gärna det dock kan inte sidan visas!

 

Nu lyckades jag komma in på den men varför finns det inga guider, och måste man skriva på engelska?

 

För inga har skrivit några guider, därför jag behöver :P Nej, du kan skriva på svenska eller nåt annat språk och så översätter jag med google translate och sedan rättar den :)

 

När jag klickar på skicka så går det inte, varför?

 

Det funkar för mig. Testade nyss. :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...