kattus Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Känner ni inte till det spelet förtjänar ni att dö. Så du menar att jag förtjänar att dö? D: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Counter-Strike 1.6 - Dö och döda hur mycket du vill ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Battlefield Bad Company 2, alternativt ifall din dator inte pallar så kör på Battlefield 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Counter-strike 1.6 som Znk sa. Bättre spel får man leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 8 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Counter-strike 1.6 som Znk sa. Bättre spel får man leta efter. Jag har redan CS ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Counter-strike 1.6 som Znk sa. Bättre spel får man leta efter. Öppna bara steam så har du hittat ett bättre :P EDIT: Jag tycker att du borde skaffa ett shoot em up, te.x L4D2/Killing floor. Redigerat 8 Maj 2010 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 The orange box. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Counter-strike 1.6 som Znk sa. Bättre spel får man leta efter. Öppna bara steam så har du hittat ett bättre :P EDIT: Jag tycker att du borde skaffa ett shoot em up, te.x L4D2/Killing floor. Lol, L4D2 och Killing Floor är inte Shoot 'em up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Näää, Serious Sam-spelen är Shoot Em' Up. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Counter-strike 1.6 som Znk sa. Bättre spel får man leta efter. Öppna bara steam så har du hittat ett bättre :P EDIT: Jag tycker att du borde skaffa ett shoot em up, te.x L4D2/Killing floor. Lol, L4D2 och Killing Floor är inte Shoot 'em up. Det sa nån till mig. Sa typ nåt sånt här "L4D2 är ett riktigt bra zombie shoot em up spel." Fast då sa han väll fel till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Shoot_%27em_up Och kom inte med någon skit om att wikipedia är opålitlig källa plox. Annars är ju L4D2 och Killing Floor bra exempel på spel om han får spela dem för sina föräldrar. Du kan också kolla på något spel i total war serien om du gillar strategi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.