PussyCat Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Hemtelefon: "Namn" Mobil: "Hallå ?!" x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Hej det är Erik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Jag svarar faktiskt hur fan jag vill. :) Vad är normalt? Att man är helt död och säger "Hallå?" eller om man livar upp en konversation redan från början och drar in en "Iranie on the line, what can i do you for?" Jag tror nog att det första är mer normalt. Men det betyder inte att det är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 "Hallå?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Hemtelefon: "Namn" Mobil: "Hallå ?!" x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Jag svarar faktiskt hur fan jag vill. :) Vad är normalt? Att man är helt död och säger "Hallå?" eller om man livar upp en konversation redan från början och drar in en "Iranie on the line, what can i do you for?" Jag tror nog att det första är mer normalt. Men det betyder inte att det är bättre. Jag är horribel på att ens ha en konversation över telefon, då kan man inte förvänta sig att det blir roligt att ta upp luren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Brukar svara med nått random som t.ex. Alfornos, vad vill du beställa? Eller: Aa, Inger! Beror vem man snackar med och vad man kommer på. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Skiter oftast i att svara, men om det skulle hända så blir det något klassiskt Hallå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Vill du äta här eller på frag bag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Vill du äta här eller på frag bag.HaHa.Mc-10 :) Ska också börja använda den repliken :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RySSEN Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Svarar aldrig på hemtelefonen, på mobilen svarar jag typ alltid "aa" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Brukar variera mig- "Go for axL" "Axel vid telefonen, förmedla ditt meddelande till mig" "Hej! Trevligt att du ringde, vem må jag tala med?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.