Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Halloj gubbar. Ja jag behöver brun kräm så jag kan gå ut och schteka i solen om ni fattar :medieval: :medieval: Ingen schtek utan brunkräm för fan. :gitarr: Så, Var kan jag skaffa riktig schtekar brunkräm? :kung: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Halloj gubbar. Ja jag behöver brun kräm så jag kan gå ut och schteka i solen om ni fattar :medieval: :medieval: Ingen schtek utan brunkräm för fan. :gitarr: Så, Var kan jag skaffa riktig schtekar brunkräm? :kung: :medieval: Brunkräm? Seriöst, är du bög? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Halloj gubbar. Ja jag behöver brun kräm så jag kan gå ut och schteka i solen om ni fattar :medieval: :medieval: Ingen schtek utan brunkräm för fan. :gitarr: Så, Var kan jag skaffa riktig schtekar brunkräm? :kung: :medieval: Brunkräm? Seriöst, är du bög? Vad är fel med schtekar brunkräm? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Ta lite brun målarfärg bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Ta lite brun målarfärg bara.Det är inte schtekar, Det måste vara riktig schtekar brunkräm!!! :medieval: :medieval: Redigerat 8 Maj 2010 av CrazyCake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) OnT: Testa Googla. Google is your friend. Redigerat 8 Maj 2010 av BillieJean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 ta bara lite bajs :_pPPpPpPpPp skoja. Använder du brunkräm är det ingen anledning att gå ut i solen, dessutom så kommer du bli brun/vit prickig över hela kroppen efter ett tag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Jag som trodde PJ dött ut för länge sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Men skicka länk till schtekar brunkräm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Men skicka länk till schtekar brunkräm! :_ suck. Här har du, från Google: http://www.svenskhalsokost.se/kategorier/b...CFUgsDgodFkWM-A http://www.renskonhet.com/index.php?main_p...CFZIs3godQ0SfAQ http://www.tradera.com/category/category.a...224&geo_id= Tre olika sidor om smink, varsågod herrn/frun. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Men det är ingen schtekar brunkräm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Men det är ingen schtekar brunkräm! Foundation är det alla fjortisar andvänder som brunkräm, det kan du köpa i vilken smink affär som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg