360Xbox Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 http://www.gamedesign.jp/flash/chatnoir/chatnoir.html Har klarat det flera gånger, har en ganska bra taktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 (redigerat) Går fanimej inte :S EDIT: SUCESS! :) Redigerat 8 Maj 2010 av CrazyCake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Jävligt svårt, klarade det typ 2 gånger av 30 och det var bara tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Fjärde försöket, fattade ingenting först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Var ju lätt. Tog det på andra försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Hell yeah, första försöket.. Redigerat 9 Maj 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Första försöket. http://data.fuskbugg.se/skalman01/aegd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Såg det på facepunch igår, klarade på andra försöket. Är extremt enkelt om man gör väggar framför katten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Såg det på facepunch igår, klarade på andra försöket. Är extremt enkelt om man gör väggar framför katten.Föredrar att sätta ut den första "stenen/vägg" uppe vid kanten och sedan bygga en mur åt det håller katten hoppar till. Som jag gjort på bilden jag postade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 1 av 10 försök :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag klarar den ungefär 2 gånger av 20, alltså 10% chans för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.