Gäst CrazyCake Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Tjenare. Jo, Jag skulle gäran vilja ha ett sommarjobb. Dock så är jag under 13, och jag vet att dem flesta har 15 åldersgräns. Så min fråga är. Vad kan jag sommarjobba på och få bra betalt`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Tjenare. Jo, Jag skulle gäran vilja ha ett sommarjobb. Dock så är jag under 13, och jag vet att dem flesta har 15 åldersgräns. Så min fråga är. Vad kan jag sommarjobba på och få bra betalt`? Räkna inte med ett sommarjobb p.g.a din låga ålder. Redigerat 9 Maj 2010 av BillieJean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Tjenare. Jo, Jag skulle gäran vilja ha ett sommarjobb. Dock så är jag under 13, och jag vet att dem flesta har 15 åldersgräns. Så min fråga är. Vad kan jag sommarjobba på och få bra betalt`? Räkna inte med ett sommarjobb p.g.a din ringa ålder. Något jobb måste det väl finnas? Sälja tidningar tänkte jag på, Men finns det inget med bättre betalning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Tjenare. Jo, Jag skulle gäran vilja ha ett sommarjobb. Dock så är jag under 13, och jag vet att dem flesta har 15 åldersgräns. Så min fråga är. Vad kan jag sommarjobba på och få bra betalt`? Räkna inte med ett sommarjobb p.g.a din ringa ålder. Något jobb måste det väl finnas? Sälja tidningar tänkte jag på, Men finns det inget med bättre betalning? Reklamutdelning eller tidningsförsäljning tror jag en 13-åring kan testa på, men betalningen är kass. Tror inte det finns bättre, om inte svartjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Potatislandet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asnajs ju :) Redigerat 9 Maj 2010 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Jordgubbsplockare, sopletare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 http://www.av.se/teman/minderariga/sommarjobb/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jobba svart hos mig :cool: (SKÄMT) Men hmm.....Sälj kvällsposten. Min kompis gör det och han får 500 kr+ i veckan. Alltså med dricks. En gång fick han 100 spänn i dricks av en kvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jobba svart hos mig :cool: (SKÄMT) Men hmm.....Sälj kvällsposten. Min kompis gör det och han får 500 kr+ i veckan. Alltså med dricks. En gång fick han 100 spänn i dricks av en kvinna. Spam AB? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Varför inte bara be mamma och pappa om lite pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Allas föräldrar kanske inte har jätte-mycket pengar så att dem kan ge bort till sina barn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 11 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2010 Man tjänar faktiskt ganska bra på att sälja Aftonbladet. Jeg brukar jobba på lördagar, söndagar och helgdagar. Ungefär 2 timmar per dag. Då tjänar jag ca 70kr/dag. Ca 500kr per månad. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.