Arcane Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) inatt klockan 00:25 släpptes silluhetterna till starter pokemona. nu har alla pokemon kommit ut och jag gör detta till en disskusions tråd(stavning) Redigerat 29 September 2010 av frosglacc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 inatt klockan 00:25 släpptes silluhetterna till starter pokemona.Den första såg ju ut som en blandning mellan Spoink och Turtwig <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2010 Nere till höger ser ut som en bäver, pingvin och Ampharos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MExSTHLM Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag tror att den högst upp är av grass type. Den där nere till vänster ser utt som en fire type. Och den sista ser ut som water type. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 jag tror höger:eld mitten:vatten vänster löv den till vänster har löv formad svans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Jag tror att den högst upp är av grass type. Den där nere till vänster ser utt som en fire type. Och den sista ser ut som water type. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Höger: eld vänster:grass mitten:vatten tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 zorua pre-evulotion tillzoroark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 zorua pre-evulotion tillzoroark GAMMALT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 10 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 ja men för såna som innte hängt med;) någon gång under veckan släpps starter pokemona i färg tror det va 15 maj alltså på lördag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 Höger: Vatter, den ser ut som en bäver Vänster: Gräs, ser ut som en treeko som har blivit muterad Uppe: Eld, ser ut som en gris :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2010 jag tror höger:eld mitten:vatten vänster löv den till vänster har löv formad svans word Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg