Escain Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Precis som jag sa ;) Men dock rätt fula, hoppas bara dom har bra utvecklingar, och inte en till fire/fightingMed tanke på att eldgrisen är ett fyrbent däggdjur så lär det inte vara fire/fighting, eftersom det inte finns någon fyrbent fighting-pokemon.(Och jag hoppas kanin-grisen förblir fyrbent). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 12 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 de är ju fulare än vanligt hoppas de gör grymmare utvecklingar fast den gröna är lite colare än förra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2010 Precis som jag sa ;) Men dock rätt fula, hoppas bara dom har bra utvecklingar, och inte en till fire/fightingMed tanke på att eldgrisen är ett fyrbent däggdjur så lär det inte vara fire/fighting, eftersom det inte finns någon fyrbent fighting-pokemon.(Och jag hoppas kanin-grisen förblir fyrbent). Den har ju 2 utvecklingar, så den kanske blir 2 bent. Hoppas på någon bra typ combo på dom nya starterna, gen 4 var bara patetiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 13 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2010 Precis som jag sa ;) Men dock rätt fula, hoppas bara dom har bra utvecklingar, och inte en till fire/fighting Med tanke på att eldgrisen är ett fyrbent däggdjur så lär det inte vara fire/fighting, eftersom det inte finns någon fyrbent fighting-pokemon. (Och jag hoppas kanin-grisen förblir fyrbent). Den har ju 2 utvecklingar, så den kanske blir 2 bent. Hoppas på någon bra typ combo på dom nya starterna, gen 4 var bara patetiskt. hoppas på något spänande som fire/psych water/dark grass/figting Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 15 Maj 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 du draghon kan jag lägga upp bilder som har visats till spelet utan att du låser forumet? det står på serebii.net att de nästa månad släpper en till pokemon(hoppas de släpper mer en en) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrunMatare Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Dom borde göra stad uppdateringar på sinnho spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 De gjorde det i Platinum. Meningslöst att göra det igen, särskilt när de nya spelen inte är i Sinnoh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GrunMatare Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Jag menar att göra mera hus så det ser äkta ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 2 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2010 Håll er till ämnet... Ämnet är "Nya Pokemon i Black/White"... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 4 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2010 Jag ska citera en person på youtube om vad han tyckte om Tsutaja (gräs-startern): "It looks like a Treecko default birth" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 5 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 de flesta som läser detta ämne vet att de två legendariska pokemona zekrom och reshiram har kommit zekrom till white och reshiram till black kolla in serebii.net för bilder på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Båda kommer att vara drakar. Zekrom är den svarta pokemonen (som jag har som avatar). Reshiram är den vita pokemonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg