Arcane Skrivet 28 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 nu är det inte fake 8 nya pokemon har kommit ut kolla serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) zitroz när du ser de nya kommer du bli besviken :( Redigerat 28 Juni 2010 av slapparen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 ja jag gillar ju några 5 generations pokémons men tyvärr inte dom nya...... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 zitroz när du ser de nya kommer du bli besviken :(kunde inte sagt det bättre själv.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 (redigerat) Det enda jag har att säga är: What the hell were they thinking?! Redigerat 28 Juni 2010 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Riolu Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Det enda jag har att säga är: What the hell were they thinking?! Precis min tanke... -__- Den där Hihidaruma... Det är inte en Pokémon, det är en Digimon ;__; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2010 Hihidaruma är fan awesome! Det är de senaste leakade som ser cp ut :s En Mumielåda, en dragon/bug, en gelebit med något i och ännu en up fukkad stenhög :c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 29 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 wtf så jäkla fula de är igår kolla hjag bara på texten hann kolla idag they sucks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 WTF, seriöst. Längesen jag tittade här i pokemontrådarna och på serebii, nu när jag såg det här jag sur. Det ser inte ut som pokemon, vet inte ens om jag orkar köpa spelet/spelen. Det här är inte pokemon. Det är något helt annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 Jag är mycket besviken, okej jag kan tåla den blå och gula insekten men jag kan inte tåla en jävla mumie, en Groudon ripoff i gul sten, en emo-Jynx, en Nosepass dragon, en fet jävla mullvad och det jag kan tolerera minst: EN VADSOMHELST RANDOM, VIT GREJ I EN GIGANTISK SNORKRÅKA!!!! :angry: Jag hade hopp om 5:e generationen men nu är det som bortblåst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2010 På söndag ska de tydligen släppa 8 nya pokémon så det blir förmodligen de som redan leakat. Hoppas man får en finare syn på dem då.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 1 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2010 4 nya pokemon leakade samt den kvinliga karaktären i BW sagan kolla in det på serebii Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg