Arcane Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 kan jag få se bilderna på fakesen annars fattar jag inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 http://pokejungle.net/wp-content/uploads/2010/09/fake2.png http://pokejungle.net/wp-content/uploads/2010/09/fake3.png http://pokejungle.net/wp-content/uploads/2010/09/fake1.png Enligt pokejungle finns det fortfarande chans att dem är riktiga :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 (redigerat) hemskt att se... Redigerat 2 September 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 2 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 !de riktiga! haha deremot tsuutajas och mijumarus andra evo är riktig dör de ser exakt ut som beta artworken armarna på grisens sista utveckling är från en annan pokemon bara lite anorlunda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Nu verkar alla tro att de inte är fejks längre... Jag hoppas färgerna är fel på gräs och vattenpokemonen... -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 De e väll mest troligt äkta enligt serebii.. men det e juh inte säkert + om det är äkta så... hatar jag pokabus utvecklingar tyvärr :( synd... men gillar faktiskt tsutajas S: haha... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Hoppas och därav tror inte att det är äkta :( fan om de är äkta kommer jag lägga in dem i boxen så fort som möjligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Kommer välja en Pokabu iaf men den får hålla everstone... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Sitter inne på 4chans pokemon hörna och där tror dem flesta att dem är fake. Det hittas nya anledningar till varför de skulle vara fake hela tiden. Det var ju även Pokemon Sunday idag och där nämndes ingenting om dem nya evosarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Om bilderna på starter evos: ....................... My eyes! My beautiful, beautiful eyes! Det har kommit ny information om att Yanappu ingår i en element-trio av ap-pokemon, allstå det finns en vatten-apa och en eld-apa också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Det har kommit ny information om att Yanappu ingår i en element-trio av ap-pokemon, allstå det finns en vatten-apa och en eld-apa också.Jo, jag gillar idéen på sätt och vis men blir lite ledsen eftersom att dem förmodligen inte kommer få några utvecklingar och istället fungera som Plusle och Minun. Alltså att dem är bra tillsammans i 3v3 men är ganska svaga ensamma :c Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 10 September 2010 Rapport Dela Skrivet 10 September 2010 Det har kommit ny information om att Yanappu ingår i en element-trio av ap-pokemon, allstå det finns en vatten-apa och en eld-apa också.Jo, jag gillar idéen på sätt och vis men blir lite ledsen eftersom att dem förmodligen inte kommer få några utvecklingar och istället fungera som Plusle och Minun. Alltså att dem är bra tillsammans i 3v3 men är ganska svaga ensamma :c Jo tänkte inte på det... Men det behöver inte vara sant och Yanappu tycker jag iallafall inte riktigt behöver en utveckling. Men nu till vad jag egentligen säga: Det kommer ingå 156 nya pokemon(inklusive legendariska) i 5:e generationen!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg