zitroz Skrivet 5 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2010 Jag tycker uttern är rätt söt fast den påminner lite om en clown. Gräsödlan har jag hört folk säga orm om och det håller jag med om den liknar en orm med armar och ben. Grisen ser bara dåligt fanmade ut på spriten iallafall.. Lär bli vatten starter igen för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne97 Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 har alltid tagut water de är oftars starkast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Antonioz Skrivet 6 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2010 har alltid tagut water de är oftars starkast Har fått kritik för det men jag med 8] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 7 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2010 har alltid tagut water de är oftars starkast Fast eld starterna har bättre stats än både vatten och gräs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 http://serebii.net/index2.shtml Nya pokemon har läckt ut~ Jag diggar zebran, krokodilen och chinchillan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 GEAR ÄR SKITFUL! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 Jo, till och med Bronzong är snyggare liksom. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 http://floatzel.net/pokemon/black-white/full/hihidaruma.jpg Den var cool Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 11 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2010 jaha så det är bara jag som gillar gear så typiskt haha xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gongong Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Och Bronzong...... lite....eller mycket.....eller vi säger mellan :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Gear var rätt ful yes. Gillar Eld gorillan och krokodilen mycket! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Zekrom blev bekräftad att vara Dragon/Electric :o Reshiram är Dragon/Fire Nya kombinationer <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg