zitroz Skrivet 12 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2010 Zekrom blev bekräftad att vara Dragon/Electric :oHar det varit massor med ryckten om i typ 1-2 veckor nu om inte mer.Någon programledare för någon japansk pokémon show råkade berätta något om att den el pokemon den ville ha i sitt team i B/W skulle vara Zekrom i sin blogg. Sen någon kort stund senare var det inlägget borttaget. Så jag var ganska beredd på att det skulle vara så. Dock blev jag förvånad när jag såg att Reshiram skulle vara fire, dock gillar jag det eftersom att det faktiskt blir den första dragon/fire :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Det var ju därför jag skrev att det blev bekräftat, vad en röstskådis säger är inte alltid sant. GameFreaks hade kunnat ändra på det bara för att hon hostade upp en groda ur munnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 13 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2010 Nej jag vet att rykten inte alltid stämmer, dock tyckte jag att den ändå skulle passa som el också så jag var ganska berädd på det. Jag undrar vad fläcken på Munnas face är. Är det munnen eller bara någon fläck? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 14 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 zebran äger!½!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Jag har en teori om att Munna är en nedgradering till Drowzee. Varför? Jo därför att Munna är en Dream Eater pokemon eller hur? Och den ser ut som en tapir och tapirer enligt den japanska mytologin äter drömmar och Drowzee ser ut som en tapir som går på två ben visst? Så det är inte helt omöjligt att det är så, och färgfrågan(att Munna är rosa medans Drowzee är gul) tja Rhydon till Rhyperior och Snorunt till Glaile eller Froslass ni kan ju titta själva. Plus JAG ÄLSKAR GEAR!!! samt Hihidaruma ser ut som om Chimchar och Mamoswine hade fått ett barn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2010 Munna är rosa och har fucking blommor på rumpan.. Drowzee har lera på rumpan. Munna har någon råsa fläck i pannan(?) skulle den försvinna när den uppgraderas? Skulle inte tro det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Okej ursäkta mig men som sagt det var bara en teori men endå att den är rosa är ju inget vidare problem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Okej ursäkta mig men som sagt det var bara en teori men endå att den är rosa är ju inget vidare problemJag vet men den teorin flyger hejvillt över internet har jag hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 16 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2010 Okej ursäkta mig men som sagt det var bara en teori men endå att den är rosa är ju inget vidare problemJag vet men den teorin flyger hejvillt över internet har jag hört. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Munna dags!!! Nämen allvarligt, jag tror jag vet vad fläcken Munna har i pannan är för nåt(vissa har nog räknat ut det men för er som inte har det) det är nog en sten en sån som Espeon har i pannan typ för att vis att den har psykiska krafter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 18 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2010 Undra om jag får psykiska krafter om jag sätter en råsa sten på pannan ^_^ Nej men jo låter logiskt.. eller nått sånt. Varför kan de inte släppa fler Nya för? 8DDD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 19 Juni 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2010 De släpper nog väldigt många snart så de hinner visa de pokemona som är kvar. Det blir väll över 100 nya pokemon gissar jag på. Hitills äger denna generation förra ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg