Gäst Mindtwistah Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Just nu finns det en paket att köpa med 5 indiespel (Inklusive Penumbra och World of Goo!) för vilket pris man vill. Ja, du hörde rätt. Man får själv bestämma priset på spelen. Om man köper spelen var för sig så kostar det runt 80 dollar! Själv köpte jag paketet för 7 dollar. http://www.wolfire.com/humble Visst, man kan ju betala 0.01 dollar, men vad fan, ge indieutvecklarna åtminstone 5 dollar, det förtjänar dem. Redigerat 9 Maj 2010 av Mindtwistah Citera
Garone Skrivet 9 Maj 2010 Rapport Skrivet 9 Maj 2010 (redigerat) Ska köpa så snart jag har pengar. Tyvärr har jag dock redan Overture och World of Goo. EDIT: Äsch, tog och köpte dem ändå för 2 dollar. Redigerat 9 Maj 2010 av Garone Citera
Gäst 40200 Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Skrivet 10 Maj 2010 Så man kan betala hur mycket och hur lite som helst? :o Citera
Gäst BillieJean Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Skrivet 10 Maj 2010 (redigerat) Så man kan betala hur mycket och hur lite som helst? :o Precis. Och du kan dela upp det hur du vill, t.ex. allt till utvecklarna eller allt till välgörenhet. Redigerat 10 Maj 2010 av BillieJean Citera
prophet Skrivet 10 Maj 2010 Rapport Skrivet 10 Maj 2010 Underbart! Detta är hur det skall se ut. Minimalt vinstintresse! När jag har pengar så skall dem banne mig få en ~200 kronor. Citera
Gäst Mindtwistah Skrivet 12 Maj 2010 Rapport Skrivet 12 Maj 2010 World of Goo, Penumbra och Gish är så jävla bra. Hur kan du säga att det inte var något vidare? D: Citera
prophet Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Skrivet 13 Maj 2010 Jag menade att jag inte hann donera något. Men det verkar som spelen lanseras opensource nu! http://www.wolfire.com/humble Citera
Katt Skrivet 13 Maj 2010 Rapport Skrivet 13 Maj 2010 Ja, jag har också det hört det. Så man kan köpa spelet samtidigt som man kan ladda ner källkoden? :wacko: Man kan tydligen fortfarande donera, hörde att de skulle förlänga tiden med fyra dagar (3 kvar?). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.