Hoppa till innehåll

The Humble Indie Bundle

Rekommendera inlägg

Gäst Mindtwistah
Skrivet (redigerat)

Just nu finns det en paket att köpa med 5 indiespel (Inklusive Penumbra och World of Goo!) för vilket pris man vill. Ja, du hörde rätt. Man får själv bestämma priset på spelen. Om man köper spelen var för sig så kostar det runt 80 dollar! Själv köpte jag paketet för 7 dollar.

http://www.wolfire.com/humble

Visst, man kan ju betala 0.01 dollar, men vad fan, ge indieutvecklarna åtminstone 5 dollar, det förtjänar dem.

Redigerat av Mindtwistah
Skrivet (redigerat)

Ska köpa så snart jag har pengar. Tyvärr har jag dock redan Overture och World of Goo.

EDIT: Äsch, tog och köpte dem ändå för 2 dollar.

Redigerat av Garone
Gäst BillieJean
Skrivet (redigerat)

Så man kan betala hur mycket och hur lite som helst? :o

Precis. Och du kan dela upp det hur du vill, t.ex. allt till utvecklarna eller allt till välgörenhet. Redigerat av BillieJean
Gäst Mindtwistah
Skrivet

World of Goo, Penumbra och Gish är så jävla bra. Hur kan du säga att det inte var något vidare? D:

Skrivet

Ja, jag har också det hört det. Så man kan köpa spelet samtidigt som man kan ladda ner källkoden? :wacko: Man kan tydligen fortfarande donera, hörde att de skulle förlänga tiden med fyra dagar (3 kvar?).

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...