Slumpen Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Hallå finns det någon som spelar Dues E?? :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Me too. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Det är ett nytt spel som är ute på handeln. Läser ni ingen Spel tidning?? Jag spelar det itne men det lockar ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 vad e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 24 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 nä ...det är 2an som är ute nu. Typ agentspel man går runt och ska döda terrorister . Men jag är fast och verkar vara den enda som spelar det . Ps jag skrev fel det heter Deus Ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.