Hoppa till innehåll

Hur Blev Ni...


Rekommendera inlägg

först gick ja in på reklam och kolla efter fusk.

då såg ja reklam för fuskarna.nu klicka in.då såg ja en skrolande ruta där de stog namn på en massa tråder.

ja testade att trycka på en tråd och kom in här.

första tiden kolla ja bara.sen såg ja att man kunde bli medlem.

du hette jag vegeta.när sidan blev fuska.se fick ja heta majinvegeta eftersom vegeta redan fanns.

sen blev medlem på denna sida och har vart medlem like länge som den funnits

alltså sen i oktober.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Knuckles @ 24/04-2004 22:32:39)

Ja jag var med i Fuskarna.nu men var inte inne så ofta men när det blev Fuska.se så blev jag lite mer intresserad och är nu Online hela tiden :D

Vad hette du på fuskarna.nu?

 

Jag, i alla fall spelade Spyro, när min polare ringde och berättade om en fusksida (fuskarna.nu) där man kunde göra Spyro platt och få bighead o.s.v.. så jag gick in där, och kollade efter fusk (anade inget om forumet).. Tills jag blev desperat efter hjälp till Digimon, som jag fick långt efter.. så jag klickade runt på sidan, till jag fick lust att skicka in ett fusk.. Klickade på "Skicka in fusk", och på den tiden skickade man in fusken i ett forum.. Så jag kom till forumet, blev medlem.. Fick hjälp till digimon av en person som jag saknar väldigt mycket.. De flesta kanske kände honom.. Zapp hette han.. Då trodde jag att Spamma var jättesupermegaarligt att göra, så när jag råkade göra det av misstag så bad jag om ursäkt som en galning (vilket ledde till mera spam :P).. Så var jag medlem ända tills nu, namnen har varierat.. Från Datachip, Legolas, Piccolo och nu till Knuckles.. Kanske ska ta tillbaka mitt gamla namn Datachip..

Det är i alla fall min historia.. Läs och njut :D

Så det är du är Datachip.... En av mina kompisar hade varit medlem på denna sidan innan den blev omgjord, och då vart det en som hette Datachip..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...