K.K. Slayer Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 först gick ja in på reklam och kolla efter fusk. då såg ja reklam för fuskarna.nu klicka in.då såg ja en skrolande ruta där de stog namn på en massa tråder. ja testade att trycka på en tråd och kom in här. första tiden kolla ja bara.sen såg ja att man kunde bli medlem. du hette jag vegeta.när sidan blev fuska.se fick ja heta majinvegeta eftersom vegeta redan fanns. sen blev medlem på denna sida och har vart medlem like länge som den funnits alltså sen i oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle2 Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 En kompis sa det till mig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 jag var också medlem på Fuskarna.nu Hur då!? Jag var inte emd där och du har medlemmsnr 3100 ungefär.. Jag har 1600.. Och jag var je med där.. Hur går det ihop!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2004 (Knuckles @ 24/04-2004 22:32:39) Ja jag var med i Fuskarna.nu men var inte inne så ofta men när det blev Fuska.se så blev jag lite mer intresserad och är nu Online hela tiden :D Vad hette du på fuskarna.nu? Jag, i alla fall spelade Spyro, när min polare ringde och berättade om en fusksida (fuskarna.nu) där man kunde göra Spyro platt och få bighead o.s.v.. så jag gick in där, och kollade efter fusk (anade inget om forumet).. Tills jag blev desperat efter hjälp till Digimon, som jag fick långt efter.. så jag klickade runt på sidan, till jag fick lust att skicka in ett fusk.. Klickade på "Skicka in fusk", och på den tiden skickade man in fusken i ett forum.. Så jag kom till forumet, blev medlem.. Fick hjälp till digimon av en person som jag saknar väldigt mycket.. De flesta kanske kände honom.. Zapp hette han.. Då trodde jag att Spamma var jättesupermegaarligt att göra, så när jag råkade göra det av misstag så bad jag om ursäkt som en galning (vilket ledde till mera spam :P).. Så var jag medlem ända tills nu, namnen har varierat.. Från Datachip, Legolas, Piccolo och nu till Knuckles.. Kanske ska ta tillbaka mitt gamla namn Datachip.. Det är i alla fall min historia.. Läs och njut :D Så det är du är Datachip.... En av mina kompisar hade varit medlem på denna sidan innan den blev omgjord, och då vart det en som hette Datachip.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.