Schassen Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Jag har bara spelat gta 3 hos en kompis och d tyckte jag var kul men sen då jg såg bilder på Vice city tänkte jag:screw gta 3,Vice city äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Stinger Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 VICE KROSSAR!!!! :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 jag har inte vice city.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 VICE KROSSAR!!!! :lol: :lol: För dej... ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Vice City är ett skönt glidar-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 (redigerat) vice city e bra!!! :P B) men jag väntar på san andreas!!!här kan man se att det kommer på ps2 först!!! :D B) tur!!! 700:e inlägg!!! B) Redigerat 26 April 2004 av Auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tony_the_master Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 någon som har vice city!?är det bra Hallå? ingen som moddat så man kan köra MULTIPLAYER til Vice city?? det har jag B) B) B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 27 April 2004 Rapport Dela Skrivet 27 April 2004 Jo, men multiplayer laggar utav *valfritt ord här*. Eftersom det inte är tänkt som ett multiplayer spel från början så är nätkoden helt urusel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 man kan väll spela spelet fast man är under 18! Ja, det klart men undrar vad som händer när dina föreldrar vet att du kör det eller vet de det? Jag tycker att GTA Vice City är ett tråkigt och farligt spel... Hur känns det att bli bombad av ett Pansar Vagns skott mitt i huvudet, hur känns det att bli översörd av en bil och hur känns det att kunna ha ett sånt jätte konstigt, våldsamt och äckligt spel? Men så här säger jag: Grand Theft Auto (GTA) är inget för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 man kan väll spela spelet fast man är under 18! Ja, det klart men undrar vad som händer när dina föreldrar vet att du kör det eller vet de det? Jag tycker att GTA Vice City är ett tråkigt och farligt spel... Hur känns det att bli bombad av ett Pansar Vagns skott mitt i huvudet, hur känns det att bli översörd av en bil och hur känns det att kunna ha ett sånt jätte konstigt, våldsamt och äckligt spel? Men så här säger jag: Grand Theft Auto (GTA) är inget för mig! har du det spelet,egentligen? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
henk_a Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Man kan ju tycka olika. Men som sagt är spelet ganska lätt att tröttna på. När man väl klarat ut det, ångrar man att man köpt skiten. Nej, nej håll er till spel som inte går så snabbt att klara ut och är klurigt och verkligt. T.ex mafia. För GTA det är ju överdrivet. T.ex om man skjuter huvet av nån så kommer ambulansen och ba gör lite på personen så vaknar han upp till liv. Inte specc. verkligt. Nej du, jag rekommenderar mafia, det är billigare att köpa i affären också. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Warsong clan Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 fuska är grymt tex bigbang(dator) Vice City äger det är as coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.