Hoppa till innehåll

Vice City


svärd

Rekommendera inlägg

  • Svar 69
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

vice city e bra!!! :P B)

 

men jag väntar på san andreas!!!här kan man se att det kommer på ps2 först!!! :D B) tur!!!

 

700:e inlägg!!! B)

Redigerat av Auto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan väll spela spelet fast man är under 18!

 

Ja, det klart men undrar vad som händer när dina föreldrar vet att du kör det eller vet de det?

 

Jag tycker att GTA Vice City är ett tråkigt och farligt spel...

 

Hur känns det att bli bombad av ett Pansar Vagns skott mitt i huvudet, hur känns det att bli översörd av en bil och hur känns det att kunna ha ett sånt jätte konstigt, våldsamt och äckligt spel?

 

Men så här säger jag: Grand Theft Auto (GTA) är inget för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
man kan väll spela spelet fast man är under 18!

 

Ja, det klart men undrar vad som händer när dina föreldrar vet att du kör det eller vet de det?

 

Jag tycker att GTA Vice City är ett tråkigt och farligt spel...

 

Hur känns det att bli bombad av ett Pansar Vagns skott mitt i huvudet, hur känns det att bli översörd av en bil och hur känns det att kunna ha ett sånt jätte konstigt, våldsamt och äckligt spel?

 

Men så här säger jag: Grand Theft Auto (GTA) är inget för mig!

har du det spelet,egentligen? ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan ju tycka olika. Men som sagt är spelet ganska lätt att tröttna på. När man väl klarat ut det, ångrar man att man köpt skiten. Nej, nej håll er till spel som inte går så snabbt att klara ut och är klurigt och verkligt. T.ex mafia. För GTA det är ju överdrivet. T.ex om man skjuter huvet av nån så kommer ambulansen och ba gör lite på personen så vaknar han upp till liv. Inte specc. verkligt. Nej du, jag rekommenderar mafia, det är billigare att köpa i affären också. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...