kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag tror faktist att det inte kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 det kommer förmodligen som vice city att komma till PC efter ett tag. onödigt att inte tjäna alla pengar dom kan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ja,det skulle vara as många som köpte till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 säkert att dt kommer till pc och xbox efter några månader! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 hoppas att det kommer till pc det e så onödit att det spelet ska komma till en sån skitkonsoll som ps 2 :angry: först Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 GTA vice city e coolt. men jag kör det mest för att köra bil,mc,hd mm. :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 hoppas att det kommer till pc det e så onödit att det spelet ska komma till en sån skitkonsoll som ps 2 :angry: först ps2 e ingen skitkonsoll, utan gc e dt! :angry: <_< :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 jaja.. men jag hoppas iaf att GTA: sa kommer till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 dt tar iaf lång tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 någon som har vice city!?är det bra köp driv3r isället :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 :angry: NE nu blir man trött!! Kolla nått innan ni säger det t.ex den personen som sa att det bara kommer ut till ps2! Hur fick du reda på det o jkag vill gärna se det o vem e så dum som bara släpper ut ett asmäktigt spel till bara ps2? men kolla här så slipper ni tjata: http://www.gtasajten.com/nextgta.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nirvana freak Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jag har spelat det hos en kompis och jag tyckte det va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.