Gäst Soffan Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag kan inte använda Kursiv, Understrucken och Fet Text i Singnaturen! Kan ni det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Jag kan det..kolla i min..det e understruken.. Det e ba att klicka på U..sen stäng alla taggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 BBCODE är avstängt i signaturen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Grond Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 min är understrucken också men jag vill ha fet stil fasst jag e nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 BBCODE är avstängt i signaturen tror jag. Du har rätt K3nG4, de e så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag tycker att det kvittar i pressen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Attans... Så man kan inte använda det i Singnaturen! Jaja jag får väl överleva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag tycker iallafall man ska kunna ha färg på texten! :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Ja men det är upp till Admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.