Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Tja jag och Manga Master ska nu starta en klubb som heter Manga Klubben. Ni som är intresserad av Manga som: Dragonball, One Piece, Ranma ½ eller Dn Angel! Vi ska snart fixa ett forum men ska först såklart få medlemmar i klubben! http://forum.fuska.se/style_images/Fuska.se/icon4.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Om jag hade varit gruppledare så skulle jag ha ett eget forum. Inte ett forum med 5 andra klubbar i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Nej tyvärr Knuckles :P Vi tänkte ha ett eget... Det är ju redan så många i Zonen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jaha... Ja kanske... Ska prata lite med Manga Master eller om han skriver i denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Är detta növändigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Ja men vilka vill vara med då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag vill vara med. Jag håller på med DB och sen vet jag inte vad jag ska börja med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 jag vill vara med. jag har 42 dragonball och 13 one piece (köper 14 25 april. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jaha då har vi två styckna.... Några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag vill Hjälpa Till med klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Det vet jag inte Mario_Master vi är redan två och kanske 3 om vi tackar ja till Knuckles bidrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Jag vill vara med i klubben! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.